4 Eylül 2009 Cuma

şekerim şekersiz (:


elma kroma sonn!!
1günde 10 kilo almak artık elinizde :D :D
şimdi bn herzaman ince yapılı bi kız olmuşumdur yani bu yapı meselesine çok inanıorm bnmle aynı boyda aynı kiloda hatun ay dede gibi dururken bn ince duruorm ince yapılıym wesselam..
peki bundan mutlu muyum tartışılır şimdi ben geçen sene 50 kiloydum boyum 1.72 buarada hernese işte bi trafik kazası geçirdm ayak bileğm kırıldı Allah korusn okadr beter bişey yok hiçbişeyi kenidinz yapamıosunz tuwalete gitmek bile ne büyük ödül o zaman anlaarsınız sürekli birine muhtaç olmak kadar kötü bişey yok ulan bn değneklerde gittim finallere de biri de çıkıp gelme demedi götoşların..
herneyse konuumz bu diil işte o ara 48e falan düştm yani böle ceset gibi geziorm ölmüşüm de gömmemişler o hesap (:
ulan biri söyler ikisi söyler zayıfsın diye benim tepem attı mı tamam ulan dedm sabredin 2aya akrep nalan gibi olcam üstünüze oturup bağırsaklarınızı ağzınızdan çıkartmazsam adam değilim (:
bu gaz işe yaramadı tabi.. hep çok yemek yiyen biri olmuşumdr ama hani şu yiyip yiyip almayanlr war ya çikolar tarafından lime lime edilmek istenenler sınıfındaydım yani yemekle %100 alakalı değil bu kilo işi..

nese bi diyetisyene danışalm dedk kalktk gittik annemle.. özel hastanelern dewlet çalışanlarına bakmasına bayılıorm yalnız fark ödüosun ya mesela adam cerrah, beyin cerrahı 5 sene tıp okumuş 5sene falan da uzmanlık yapmş öle olmuş beyin cerrahı nekadr diyorsun 10 tl fark alıo hastane bitti gitti..
dedim cerrah böyleyse diyetisyen beleştir nese bi gittik karı dedi 100 tl görüşmek dedi anam dedim acaba yanlş yere mi geldik ne ücreti bu 100 lira :D
cerraha on basıo diyetisyen haberiniz olsn nese karıyı bi gördüm aboww o da ne o da ölmüş gömmeyi unutmuşlar bide masaya oturtmuşlar çok fena :D
annem dedi kalk kalk ben sana yapcağımı biliorm..
efenim yatmadan muzlu ballı sütler mi pekmezler mi denemedk sanıosunuz ki noldu hop 100 kilo aldım hikaye mutlu bitti yok yaaa bitmedi hiç de öle olmadıııı!!
bunların hepsini denedk ama bnde tık yok zaten bünye çok yemeye alışık fayda etmio ki hiç bişey:D
aylar geçti hala tık yok maksimum 50 olmuşumdur sonra dedim senin de kilonun da sora karşımdaki kadar yeme takıntım olduğunu farkettm annem hep az yer acaba dedm bn mi çok yedğimi sanıorm sora hep erkeklerle aynı menüyü ısmarladm birse bir 1.5 sa 1.5 (: ideal kiloumu da hesaplattırdm 59.muş..

ya bigün bi uyandm 58 kiloyum yani yaklaşk 8 kilo (: sora 60a wurdm itiraf ediorm =) tabi ki böle diiil (: ama gerçektn şuan 60 kiloyum sırrrrr!! bi süre wücudun tutup sora birden patlaması hikayesi doğru anlıcağın..

o diilde hala ince yapılıym yoksa şu zayıflama hastlığna tutulanlar nekadr zayıflarsa zayıflasn hatta ölseler bile kendilerini şişman görürlermiş.. bnde öle mi oldum dawul gibiym waril gibiym de hala ay canikom bn ince yapılıym die gezio muyum ortalık da (:
şu 100 kilo heryeri fortlamş karılar war ya hepsi de kokoş kokoş konuşur dokunsak kırılcak sanarsın o psikolojiye mi girdm acaba :D
şişmanlarda da şey wardır ya karşısındaki normal kiloda bile olsa ayy bu ne ölceksn kırılcaksn az yee falan derler karşısındaki ölmek üzere ama sen çiko diilsn sen bin kilo diilsn ama burası afrika herkes kırılıo açlıktan demi..
ama çok kötü bi tarafı war kiloyu paso göbek alıyo birader yani göbeklilerin dünyasına hoş geldiniz (: hele oturunca çok fena bee göbeğinden çükünü göremeyen amcalar gibi oluyosunuz Allah'tan cafelerde ki masalar yüksekte göbekten aşağısını göstermio karşıdakine..
hala masanın boyutlarına dikkat etmemiş we iyiki yüksek diye şükretmediyseniz bizim dünyamızdan değilsiniz (:

daha gizli sırlarmda war tabi öğrenmek için doktor lewine ulaşın yani banaaaa :D :D

3 yorum:

  1. kilo alma sorunsalını bilirim yakından ne yerseniz alamazsınız alsanız direk göbek yapar pişman olursunuz. ama kilo alma öle ben efenim 1 öğünde devasa porsiyonlar yiyeyimde hemencecik alayım diye olmuyor. kilo alma vermekten çok daha zordur ve sağlıklı olması gerekir. sağlıklı kilo almamı olur dediğinizi duyar gibiyim :) ama oluyor. eğer sağlıklı kilo alsaydınız göbek oluşmazdı. kas yoğunluklu kilo aldığınızda daha fit ve daha ağır olabilirsiniz. bunun sırrı da bende :) unutmayın kilo almak miktar olarak çoklukla ilgili değil besinin içerik yoğunluğu ile ilgilidir. yağ yoğunluklu besinleri seçerseniz sağlıklsız kilo alıcaksınız demektir.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ahah :D 172boy 54kiloyum ben :D annem dilenci değneği diyorr

    YanıtlaSil
  3. eywah bi diyetisyene yakalandm (:
    özge kelebek söyledklerin kesinlikle doğru fakat ben hep yağlı we fast food tarzıyla beslendiğim için kaçınılmaz sonuca ulaştm =)
    ama sırlarınızı meraketmekten kendimi alamıyorum =) bilgiler içinde tşkederm (:

    CATTTT boyumuzda aynı yoksa bu bi kader mi :p :p

    YanıtlaSil