12 Eylül 2009 Cumartesi

msn'de aşk başkadır..

biyerden görüp beğendiğnz birini eklersiniz ama aaaa o da ne hiç farkında değilsiniz..
neyse kişi hemen face.den bulunur bilimum fotolarına bakılır çirkinse silinir hikaye burda biter..
ama değilse.....
muhabbet başlar ya adresimi nerden buldun, kim werdi, yok wallahi söyleyemem, ben aslında seni bikaç kez görmüştüm ama emin olamadm şu resmini değiştr belki tanırım:p
muhabbet de güzelse wer elini polyana (:
ilk girdiğinizde o online mı diye bakarsınız bikere siz yazdıysanız diğer sefer de o yazcak mı bakalm diye beklersiniz yazarsa o da beni sewiyor aşık bana triplerine girip dötünüz kalkar..
sonra tarz belli etme çabaları başlar ya bi şarkı wardı bikbik grubu söylüyordu hatırlayamadm sen dinler misin bikbikleri??
ya bende cikcikleri dinlerm bak sana bi şarkısını göndereym dinle..
hemen sözler size yazılmş tribine girip dinlersiniz..ya war yaaaa şurdaki sözler çok güzeeeelllll..yabancıysa çewirisinden değilse aslından kopyala yapıştr yapılarak paylaşılır..
malum şahıs msn.e girdğinde hemen foto değiştirilir farkedip farketmemesine göre tespit yapılır farketmezse ilerde saçlarımı röfle yapsam onu bile farketmez bu ayıııı diye uzaklaşılır trip atılır "yok bişey ya tamam mı" bu tribin en belirgin cümlesidir..
eğer ki farkederse bünyeye göre "ayy çocuklarmın babası olacak erkek nekadr da ilgili dikkatli" sendromuna kadar yardırılabilir..
ödül olarak da karşı da ki kişiden "aa nekadar hoş göndersene bi bakıym" zarfına mütakiben foto alıp wermeler başlar.. yok erkek tarafı çekingense kızdan "ya muzaffer (:S) sana bi foto yollıcam ama ömrümde çektirdiğim en iğrenç resmim okadar komik ki istedğin kadar dalga geçebilirsn al bak da biraz keyfin yerine gelsin sadece bunun için gönderiyorum taam mııııı" gibi sinsi planlar arkasına saklanmş masum (!) cümleler gelir..
aktarım tamamlanır tamamlanmaz foto gönderen taraf bakmasına müsade etmeden başlar "ayy çok komik dimi EN!! çirkin resmim yaniiii nekadar şişkoyum hahahahaha"
gözler şeytan görmüş gibi açılır yiğidonun ne yazacağı beklenir eğer ki kişi gaflete düşüp kızn en çirkin dediği en güzel fotosuna " ewet ya çok komik kilolu çıkmşsın" ws. gibi mayınlı laflar ederse yandı gülüm keten helwa..
"ewet ya bncede zaten sana ondan gönderdim taam mı şaka yapabilirsn dedm ama bukadar abartmana gerek yoktu çok ayıppppp" diyip onun bir klopatra olduğuna inanana kadar yalwarmadan durum toparlanmaz.. Alınan fotolarda tanıdık arkadaşlara yollanarak nasıl olduğu hakkında yorumlar alınır tepkier olumluysa son gaz dewam ederken, biri çıkıp embesil gibi derse ona da tawır alınır "ama çok tatlı çocuk taam mı" diye sawunulur..

gel zaman git zaman çewrimdışıyken not bırakmalar başlar "ya cnmm dün canım sıkkındı aklım sende kaldı yapabileceğim bişey warsa söle yeterrrr" gibi anlamsız yalan sırf düşünüyorum aklımdasn imajı wermeye yönelik mesajlarla dewam eder..hayatı paylaşıyoruz imajı werilen "ayy kolayı döktüm inanmıyorum", "ya yarım saat çıkıp markete gidip hemen geliyorum" gibi cümlelerle ilerleme sağlanır.

erkek tarafı çekingense tlf isteyemez bu kızı daha da uyuz eder erkek mantığı düz çalıştığından gece 2ye kadar konuştuk artk yatar diye düşünürken kız mantığı "aptal insan tlf. alır çıkınca hemen msj atar iyi geceler" diye düşünür.
çıkarken binbirkez iyi geceler grş demek yetmez kızlara..
taraflardan biri gece dışarı çıksa olay olur ertesi sabah sessiz fırtına tadında tripli geçer..
"umarm çok eğlenmişsindr tesadüfe bak bende dün dışardaydm aaaa"gibi yapmacık cümlelerle ben coolum imajı werilmeye çalışılır bunu yemezse "ya bizde geçen bi yere gitmiştk off ne eğlenmiştik" diye bende asosyal değilim mesajı pekiştirilir..

en nihayetinde mewzu gerçekten görüşmeye geldiğinde iş sakata biner taraflardan biri bilmiyorum yani emin değilim nekadar doğru diye yan çiziyorsa garanti sewgilisi wardır. bu sendrom atlatılır buluşulursa ya mal mal bakılır o saatlerce konuşanlara kal gelir yada taraflardan biri mala benzediğinden işin büyüsü kaçar biranda acil bir iş çıkartılarak olay yerinden hemen uzaklaşılır..
birkaç gün daha listede kalan malum şahısa bak silmedim sorun yok intibası bırakıldıktan sonra önce engellenmek suretiyle hayatından we msn.inden silinir..
fonda şarkı çalar; bye bye love, bye bye happiness, hello loneliness (:
..her güzel şey bitermişş aşk gerçekten sewmekmişş.. (: =)

6 yorum:

  1. yuhhhh süper tespit ben bu durumları çok yaşadım. yırtılırdım k,m verdi uleyynn emesenimi sanaaaa die sonra sonra sonr aartık tanımadığüım kimsenin eklemesini kabul etmiyorum. geçende verdim bu kararı biri ekledi tanıdıgım birinin adıyla almış adresi bir de puşttt kedi kediii cammm accem kedi aman aman aç bee dedim açmaz olaydım :S :D msni nasıl kapadıgımı hatırlamıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. tşkederm cat kişi kendinden bilir işi diye boşuna dememişler (:
    gtiffith tam olarak anlatmak istedğimde budur..

    YanıtlaSil
  3. neyin nerde olacağı hiç belli olmamakla birlikte sanal (msn vs.) ask deli değil deli divane bile yapar.

    Tabi hayaller gerçeklerle örtüşmeyebilirde;

    Bayanın birine, bir gün bir kısa mesaj geliyor, pek önemsemiyor, sonra devam ediyor mesajlar gelmeye, bayanda merak edip arıyor, ve seni tanımıyorum demekle birlikte, telefonda ki erkek sesinden etkileniyor ve çok hoşuna gidiyor, konuşmalar devam ediyor.

    Sonra buluşmaya karar veriyorlar, bayan erkeği görünce şaşkına dönüyor.

    Sevgi degil tabi bir an önce uzaklaşma, kaybolma şaşkınlığına, bu, o olamaz diyor, Neden mi, onu gördüğümde beynim döndü,evet sesi telefonda çok güzel ve çekici geliyordu ama gördüğümde çok şişman ve hiç beğenmediğim bir tip ti, kendisine aynen söyledim kusura bakma dedim, kendimede töbeler töbesi dedim. Görüş o görüş Tabi =]

    Birde başka seylerde olabilir. kimin ne oldugunu ne halt ettigini bilmiyorsun. Seni kendi listesine ekleyen kişi cinayet vs fiilleri işleyende olabilir. Tanımoyorsunuz eklediniz, kişi yakalandı, kim var msn listesinde ... Belasız başına Al bela =]

    Tabi tatlı Belalarda olabilir =]

    YanıtlaSil
  4. ha ha ha ha süper bi hikayeymiş..
    halbuki ne hayallerin wardı dimi :D
    bak internet iyi bişey gitmeden resimlerini isteseydin yorulmazdın okadar :D

    YanıtlaSil
  5. Valla kimi insanlar resimdekine benzemiyor, benim bir kız arkadaşım vardı çok güzeldi, ama resmine baktığında hiç alakası yok derdin.
    Kimilerinide oldugundan daha güzel gösteriyor, Fotojenik (ışık/renk/tip uygunlugu) dedikleride bu herhalde.

    YanıtlaSil