7 Eylül 2009 Pazartesi

hayat..

hayat bazen çok saçma geliyor bana bugün üniversiteden bi arkadşım geldi oturdk muhabbet ettik hiçbişey yapmıyormuş hiçbişeyden kastım "hiçbişey" !!
yani benden bi farkı yok anlayacağın deli gibi üds çalışmam gerekirken hiçbşey yapmadığım gibi..
eğer bişeylerin olacağına inancınız yoksa onun için hiçbir çaba sarfetmek gelmez içinizden. enazından benim böyle.. ne yani üds den iyi puan aldm diye aman hocam sen gel direk doçent ol demicekler bana ulan kadro bile wermicekler belki ben meslek yükseklerde derse girip projelerde çalışıp param olsun diye dolanmaya dewam edecem.. Ama yoo önce sen şartları hazırla istediklerini tamamla ondan sonra olmazsa söylenirsin diyorlar ulan üds miz yok diye söylenmeye de mi hakkımız yok.. diyorum ki şimdi bukadar söylenen ben şartları sağlasam da olmazsa bu okulu yıkıp her tuğlayı bitarafınıza sokmaya çalışmaz mıyım ( tabi içimden diyorum) dışımdan tabi hocam mutlaka ewet hı hı falan gibi anlamsz sözler söylüyorum aman ben daha bokumla oynuyorum diyemiyorum tabi..ee olgun, mantıklı görünmek lazım sonuçta herşey birilerinin elinde..

bide alakasız olcak ama anlatmam lazım ben lisedeyken hazırlık okudum 365 gün hersaat inglizce gördük bi hocamız wardı böyle 1.90 iri yapılı kapılardan eğlip geçen.. o yaşıma kadar görmüş olduğum en yakışıklı en karizmatk adam!! tüm kızlar ağzımızdan salyalar akarak dinlerdk dersi pek muhattap da olmazdı bizimle biriyle konuşsa falan 3gün olay olurdu okulda öyle bi adamdı işte.. herkes gibi bende aşıktm o hocaya ama 15yaşındaki aşktan nolcak hayranlık sadece..adam da o aralar 30 yaşlarında falandı iyi de basketbol oynardı yazları memlekete gittikçe görüşürdük hala sewerim, sewerdm çok da sewerdm ama saygı duyduğumdan sewerdm artk..
taa ki dün beni artık öğrencisi görmekten wazgeçtiğini, hayatında özel bir yerim olmasını istedğini söyleyene kadar..
okadar şaşırdm garipsedim soğudum saygımı yitirdim we belki de iğrendim 38-40 yaşında bi adamın eski bi öğrencisine hemde 23 yaşındaki birine böyle birşey söylemesini berbat buldum!!
hçi cwp wermedm werecek cewabım yoktu çnkü..
tüm lise yıllarımı yaktım.. hepsi birden çöktü, enkaza döndü we kirlendi sanki!!

8 yorum:

  1. o kadar da kötü bir şey değil bence
    birinin duygularını yıllar sonra bile açması güzel birşey diye düşünüyorum. zaten görüşüyormuşsunuz o hocanızla
    sizin için düşündüklerini sadece söylediğinde farkettiğinizi veya öğrendiğinizi söylerseniz hiç inanmam
    kesinlikle ve kesinlikle daha önceden hissetmişsinizdir
    ama şöyle bir durum var. kaçan kovalanır

    YanıtlaSil
  2. normal şartlarda olsa belki..
    ama o insana hoca diil abi diil baba diye hitap eder tüm öğrencileri "ali baba" gibi bende onlardan biriydm dolayısıyla böyle bişeye ihtimal wermem söz konusu diildi we saygı duyduğum bi adamın böyle birşey söylemesinin duygularını açıklamak dışında bi amaç taşıdığını düşünüyorum 40yaşında birinin çocuğu yaşında birinden ne bekleyeceği bakış açısıdr tabi ama bana ters geldi hepsi bu..

    YanıtlaSil
  3. Ben hoca kısmına değil de ilk paragrafa takıldım. Bu yaşta ne bu bezmişlik yaaa. Daha hayat yeni başlıyor. Elbette uğraşacaksın, çabalayacaksın, onların kurallarına göre oynayacaksın. Yeterki azimli ol. İleride senin de kurallarını koyduğun oyunları oynarsın. Baban yaşında değilim ama en azından o yollardan geçmiş birisi olarak söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ahh üds beni ne hallere getrdi (:
    "senin kurallarını koyduğun oyunlar" kısmına bayıldm!!!! şimdiden başlayamaz mıyım =)

    YanıtlaSil
  5. adam gecikmeli dökmüş içini bu da güzel bir şey aslında. ne bileyim kendini ifade edebilmesi güzel geldi geçte olsa hayatı ıskalamadan içini dökmüş adam ama iyi mi yapmış orası tartışılır. takılma derim ben. o hissettiklerini söyledi diye senin lise yılların harap olmaz

    YanıtlaSil
  6. Yaş bir yerde önemli değil, bu yaşa kadar beklemişse tabi. Hayranlık ve saygı duyulan bu kişi, evli bir kişi, siz biriyle evli olsanız eşinizin, bir başkasını düşünmesini veya babanız, anneniz yaşarken birini getirsini nasıl karşılardınız acaba...

    YanıtlaSil
  7. yukarda adam ewli yazmıyor ki galiba yaşından dolayı böyle tahmin ettin ama değil merak etme..

    YanıtlaSil
  8. "o insana hoca diil abi diil baba diye hitap eder tüm öğrencileri "ali baba" gibi bende onlardan biriydm."
    Ben sadece evli yazmadım. Hayranlık ve saygı duyulan bir baba, bir amca gibi birinden, normal şartlarda olsa hadi neyse...

    YanıtlaSil