3 Eylül 2009 Perşembe

küçük şeytan

bu kardeş mi abla mı laneti war ya aynı dert bende de war tabiki..

bizim aramzda 4.5 yaş war ben küçüğüm annem çalıştığından bizi birbirimize emanet edip gidermiş bi nevi "biti pireye emanet etmek "gibi..



zeka örneği ablamda kurduğu fantazilerle hayatıma karabasan gibi çökerdi.. bikeresinde binadan biri wefat etmiş tabut wardı binanın girişinde bnde pek bi küçük olduğumdan korkup ablama sığınmıştm o ne diye ablamda senin tabutun demişti :S

arkadaşlarla anlaştk birazdan seni öldürcem ona koyup götürelm diye getirdiler arkadaşlarımda aşağıda diye ordaki amcaları göstermişti bende bi baktm ewet orda adamlar war aha dedim sıçtık kesin gebertcek beni anlattığı herşey doğru..



halbuki adamlar ölenin yakınıydı ama kafam okadar basmıodu o yıllarda tabi.. tabi (:

neyse bu dangoz gitti içerde büyük i bıçak aldı ekmek bıçağı hesabı başladı atmaya ama harbiden atıyo yani şaka değil biyerime gelse kesin komalık hatta şok cart diye ölürüm haber de wermez sonra ağlar durur annem gelince..



nese bende bi göt korkusu bi oraya zıplıyom bi buraya zıplıyom ama çk sakat iş yani sora dedi seni affederim ama kimseye bişey sölemiceksn dedm tamam yeter ki canımı bağışla karakola gitmem ağzımı açmam (:



nese bağışladı sağolsn bikeresinde de matkap war ya hani duwar delen binadan paso matkap sesi geliyo şimdi olsa biri bişey çakıodr deriz ama ozaman bilmedğmden yine gittim ablama sığındm dedm bu ses ne çok korkuom :(



anlattı hemen binaya teröristler girdi üst katta ki çocuğun diz kapağını matkapla deliyorlar sonra içine bomba koyup patlatıp öldürecekler!!

aboww dedim dizimde matkap olduğunu bi düşündm byin gitti geldi benim zatn daha 7yaşındaym çük kadarım pıstım oturdm biyere istediklerini yapmazssam buraya gelirler falan diye de dewam etti tabi.. ulan desene gelseler sanada yaparlar gel kaçak yok amele gibi itaat ederdm..

bide bi bebeğim wardı benim ozamanlar benim boyumda bi gece onu rüyamda gördüm oda karanlıkmş gidip alıyım diyorum karanlıkta tam alcam elleri ayakları büyüyor dew gibi oluyo beni ayaklarımdan tutup bi oraya bi buraya çarpıyodu sora 3gün uyuyamadm korkumdan o bebeği görünce 3saat ağlıodum aralıksız.. bigün yine ablamla saklambaç oynuyoruz kapat dedi gözünü kapattım gittik bi odaya elimi tut dedi ben aç diyince aç gözlerini dedi bende sewinen köpek yawrusu gibi dilim dışarda he ewet hadi hadi oynayak diye zıplıyorum nese bikaç dakka geçti aç gözünü dedii...

Ulan bi açtım karşımda bebeğin şeytan gözleri onun elini tutturmuş denyo bana odada karanlık mı bir çığlık attım ama nası bağırıom rüyam gerçek olcak sandım hemen kapıya koştum çıkayım diye kapıyı tutuo bide açamıom orda can werdim galiba!!

aman daha anlatsam kısa metrajlı korku filmi olur az abla olun koruyun kollayın sahip çıkın be azımıza sıçmayın ulannnn!!!!

7 yorum:

  1. =)) kendi ablama psikopat derdim oysa...
    Eve gider gitmez ellerini öpücem:)

    YanıtlaSil
  2. ah 3lf betern beteri war (:
    ama ikisini yarıştrsak mı deli deliyi görünce sopasını saklar hesabı =) biz kardeşlerde rahat ederdk (:

    YanıtlaSil
  3. Dün okumuştum, ne insafsız korku fantazileri varmıs bu ablanın. Asıl terörist insanların zaaflarından faydalanarak bunu kötüye kullananlardır.

    Ablanın zekası ile birlikte, ilham kaynağıda sen sin tabi, yoksa uygulama alanı pek kalmazdı.

    Kötülükler olmasaydı, iyiliklerin önemi pek kalmazdı.


    sayfa başlığında çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. tşkederm ama aynı isimden bitane daha görmek okdar da güzel değil (:
    pek paylaşımcı değilim biliorm =)

    YanıtlaSil
  5. Bu da birşey mi? Ben beğendiğim bir sayfaya bile, kimsenin yazmasını istemem :-D

    Bazı konularda hiç paylaşımcı değilim. =|

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğim sayfa, biraz mecazi olarak kullanılmış. Asıl kastedilen;
    yürek ♥ sayfası ve yansıma alanları.

    YanıtlaSil