2 Eylül 2009 Çarşamba

hiçbir zaman istediğin gibi olmazz!!

üniversiteyi kazanmadan önce lisede 4 yıllık çok sağlam dostlarm oldu hala da öyleler bir numaralar benim için on yıla yakın oldu hala en iyi dostlarm we bu hiç değişmicek hep hayallar kurardk aynı şehri kazansak aynı ewde yaşasak duwarımızın rengine kadar hayal ederdk..
ama bu hayallerde hep ben eksik kalırdm benim annem ve babam ayrı dolayısıyla annemde benimle gelecekti kazandığım yere.. onların böyle bi durumu olmadğından hayallerimizi bozmak istemedm sustum..
hepimiz farklı illere gittik 2sinin arasında 45 dk mesafe waardı benimleyse 6 saat..
bence azdı 6 saat eğer istediğim gibi yaşayabilseydim..
herkes yeni tanıştığından birlikte wakit geçirmek eğlenceliydi yurtlar 11de kapanıyordu we o saate kadar birlkte olmak o günler için müthişti fakat bilmediğim bi şehrde bilmedğm insanlar birlkteysem we anneniz sizi ewde bekliyorsa istedğiniz olmayacaktır..
ilerleyen aylarda yıllarda bu açığı kapatmak isteyecek fakat ewdekilerle papaz olacağınız için yalana başwurmk zorunda kalacaksınız..
bide sewgiliniz oldu mu felaket!!
onunla wakit geçirmek, uyumak istemek, kahwaltı yapmak yada gece sinemaya gtmek istemek nekadr haklı istekler değil mi??
değil işte..
annem hiç bağnaz biri olmamasına rağmen erkekler , dışarısı ve gece konusunda çok temkinlidir..
dolayısıyla bunları yaşamak için yine yalana ihtiyaç duycaksınız..
üniversitem bitti belki iyi belki kötü..
belki eğlenceden geri kaldım ama belki bu sayede pisliklerden korundum..
belki bekleyen birini yalnız bıraktm ama kendi hayatımı yaşamam gerekirdi istedğim gibi olmadı hiç o rahatlıkla o istedğim yerlere gidemedm istedğm zaman dönemedm belki..
we ne olursa olsun o yıllar geride kaldı yaşandı ve bitti ve geri gelmeyecek.. bu bizim hayatımız bizim yolumuz belki ama bazı gerçekler wardr ki onları hiç bi kuwwet değiştiremez sadece beyaz yalanlarla şekillendirebilirz hepsi bu..

5 yorum:

  1. Herşey hayal ettiğin gibi olsaydı inan yine yapmak isteyip yapamadığın dünya kadar şey olacaktı. O zaman farklı isteklerin olacaktı ama sonuçta yine içinde kalan birşeyler olacaktı.

    YanıtlaSil
  2. neyimiz olursa olsun olmayan bişeyler bulup onları istemeye dewam edicez öyle mi ??
    düşününce gülümsemeye değer.. =)

    YanıtlaSil
  3. yorum sayısını yazmıyorum artık.

    insanoglu ac gozlu yaratılmıştır, bir altın dolusu vadisi olsa, bir ikincisini ister, kanaatkar olanlar haric =]

    YanıtlaSil
  4. Benim iki elim var , üçüncüsünü istemiyorum.
    Bir sevdigi var, ikinci, üçüncü , dördüncü ne bu yaww olmazzzz!!!

    YanıtlaSil
  5. adsız galiba yanlış anlamışsın kimse bir sewdiği warken 2. 3. falan istemio :D sakin..

    YanıtlaSil