20 Eylül 2009 Pazar

Bayram Mı?? Ne Bayramı..

hiç bi anlam ifade etmiyor bayramlar benim için sanki herşey gösteri amaçlı daha iyi tatlılar daha kaliteli çikolatalar daha güzel giysiler daha temiz ewler..
hep başkalarına gösteriş için, başkalarına göstermek için hazırlanan bi eğlence sanki..
herkes gereksiz bi mutlulukla bu yazıdan we düşüncelerimden nefret edebilir ama bu gerçek!! Herkesin bayramı güzel geçmiyor hatta yalnız olanlar yalnızlıklarının hatırlatıldığı bayramlardan nefret ediyor..
millet tepsi tepsi tatlı alırken sizin gelecek kimsenizin olmadığını bile bile bi ihtimal diye aldığınız 1 kilo tatlı yadırganıyor da hiç düşünülmüyor ya kimsesizsek ya gücümüz yoksa??
mutlu değilsek bayramdan..

Barış Manço'yu çok sewmeme rağmen her bayram istisnasız çalan
"bugün bayram erken kalkın çocuklar" şarkısından nefret ediyorum..
erken kalkmaktan da nefret ediyorum..
hatta çocuklardan da nefret ediyorum..

biz küçükken dayım söylerdi o borazan sesiyle bu şarkıyı.. o tırnağın duwara değip çıkardığı iğrenç ses gibi irkilirdim uykumdan.. o sesten de nefret ediyorum..

şarkının dewamında da "üzmeyelim bugün annemizi" der, bugün annemle kawga ettim hemde akşama kadar sürdü yansımaları.. tartışmaktan da nefret ediyorum..
ama annemi çok sewiyorummmmmmmmmmmmmmm =)

kendimizi bayram seyran diye kandırmanın alemi yok.. kocaman ailelerde yaşayanlar için değil bu söylediklerm.. Ama yine de "akrabanın akrabaya akrep etmez ettiğini" diye bir laf war bayram ayağına yüzümüze gülüp arkamızdan neler çewiren kurtlar 3günlük kuzu kıyafetiniz işe yaramıyor artık.. kurtlardan da nefret ediyorum..

bizimkiler ayrı babamı enson kaç sene önce gördüm hatırlamıyorum hatırlamak da istemiyorum zaten.. dolayısıyla baba tarafı da yok. Eeee bilmem kaç yıl önce gördüğüm dayılarımı da paylaştığım hiçbşey olmadığndan konuşacak da hiçbirşey yokken arayıp sırf bayram diye yalancıktan widi widi widi canım cicim yapıp kendimi kandıramam bu yaştan sonra kimse kusura bakmasın..
üstümde kimsenin hakkı yoksa ben bir yerlere gelene kadar herkes toz duman da şimdi ortaya çıktılarsa kusura bakmasınlar bayrammış yalandan mutlulukmuş işe yaramıyor artık bunlar bende..
bitek annemin elini öperim doya doya sarılırım, hep yanımda olsun diye dua ederim o da bana yeter..
şimdi herkese iyi GÜNLER!!

3 yorum:

  1. seni o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam ya. bunlar gerçekten anlatılmaz yaşanır. buruk gelir bana bayramlar sevmem ben.

    YanıtlaSil
  2. kesnlkle anlatılmaz yaşanır..
    sewinmeyin uleynnnnnnnn (:

    YanıtlaSil
  3. Herzaman olmakla birlikte, bayramın (tatil olması nedeniyle) sevdigim varsa, onula olmak güzel valla. Diğer insanlarda beni pek ilgilendirmiyor, çünkü aynen öyle, hep sahte davranışlar, gülücükler.

    YanıtlaSil