1 Eylül 2009 Salı

ödül de ne ki (:

yeni katıldığım ve estikce yazmaya çalıştığım blogda ilk izleyicim olarak ( ki zaten 2 tane =) )beni musmutlu eden Cat Paranoyak Satırlara http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/ ödülü için çok çok bisürü sürüsüne bereket teşekkür ederim..
çok mutlu olmakla beraber napcağıma dair bi fikrim olmamasına rağmen bazı kuralları olduğunu farkettim we yapmaya çalışıyorum..

1)Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3)Ödülün logosunu yayınlayın
4)7 yaratıcı blogeri ödüllendirin
5)Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın
6)Ödellendirdiklerinizi bundan haberdar edin
7)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.


herşey iyi hoş da benim ödüllendirecek 7 blogerım yok kendimden utanıp bu işi bıraksam mı diye düşünmeden edemedim (:

bari 7 garip bişeysimi yazıyım =)

1-saçlarım yıllardır kıpkırmızı olmasına rağmen kırmızı kafa, kızılırmak, çilek kafa, domates kafa diye seslendiklerinde hiç üzerime alınmayıp aaaa o da kim diye etrafıma bakmaktan wazgeçemiyorum..

2-bişeyin olacağından kesin eminsem bak şimdi böyle olacak diyip insanüstü güçlerim olduğuna inanmaya bayılıyorum.. ( mesela araba sola dönecek alenen sinyal wermiş bodoslama geliyor bak şu araba war ya bu tarafa dönecek çekil diyip yanımdakinin hayatını kurtarmak gibi ) ama ya çekilmeseydi ;)

3-birgün benimde zihinsel güçle kaşık eğebileceğime inanıyorum denemelerim sürüyo yoksa bizim ki zihin değil mi güçse güç zihinse zihin kaşık neden eğilmio :@

4- Bir üniversitede asistan gibi bişey olmama rağmen (gibi bişey kadrosuzluk demek :) ) hala öğrencilerle geyik atmaya bayılıyorum ki zaten aynı yaştayız =) sadece 23 (:

5-Lise 3'te tuttuğum günlüğümü özenle saklıyorum içinde sadece ona msj attım ona cwp atmadm o bana cwp atmadı ayy çok aşığım ayy nefret ediyorum yazsada (: terazi bu dengesizlik işi bi aşığım bi nefret (:

6- Bi de lise resimlerimi saklıyorum ozamanlar basket takımındaydım kendimi pek bişey sanardım şimdi resmimi görünce kusmak için tuwalete yetişemediğim bile oluyor (: 90'larda ayna yok muydu :D

7- Aklıma kötü bişey olacağına dair bir fikir yada his doğarsa yolda okulda çarşıda alışweriş de nerde olutrsam olayım hemen popolimi kaşıyorum nazara iyi geliyomuş ya belki kötü olayları da önler :D


işte hepsi buuuu.. umarım olmuştur.. tekrar tşkler tşkler sunarım efenimmmmm =)

6 yorum:

  1. 90larda ayna yok mu :D ben o fotoları annem yüzünden saklayamıyorum :D annem önüne gelen uzak akrabaya bakın kızım eskiden topaç gibiydi şimdi kılkuyruk gibi demek için evin baş köşesinde tutuyor :D

    YanıtlaSil
  2. :D :D
    kesin ayna yokmuş 90'larda benim halim içler acısı mutasyona uğramş yeşil bi canawarı andırıorm o derece :) =)

    YanıtlaSil
  3. ayrıca bişeye sıkıldığımda yada stres olduğumda sınawa çalıştğmda falan kirpiklerimi farketmeden koparıorm :(
    sabah hayko cepkin gibi uyanmak hiç de zewkli diil :D :D
    bide tamirden anlarım awizedr buzdolabıdır çamaşır makinesidr ne sorun olursa 7/24 bekleriz hanım hanımmmmm :D :D

    YanıtlaSil
  4. benim de bu içerikte bir günlüğüm vardı,ta ki abim günlüğü bulup yazdıklarımı okumasını videoya çekene kadar.Allah'ım ne desem hemen o videoyu açardı.:)

    YanıtlaSil
  5. rian benim ablamın cinsiyet farklısı sende war galiba (: keşke ablamda wideoyla sınırlı kalsaydı hayal dünyası fazla geniş =)
    bknz. küçük şeytan (:
    http://girledie.blogspot.com/2009/09/kucuk-seytan.html
    =)

    YanıtlaSil