3 Eylül 2009 Perşembe

Turkish delight (:


bugünlerde hiç bişey yapmıyorum mal üds sınawına hazrlanmam gerekirken hocayı arayıp dersi iptal ettim ararım sizi tekrar dedm 3hafta geçti aramadm kesin adam paraların üstüne yattm sanıo pek de uysal hiç arayıp çemkirmio (: ne boktan bi sınaw o üds hiç açmıorum bile..

zaten buadam nişanlıydı anam bi aralar bi baktm yüzük yok o ara bi derbeder saç baş dağılmş dedim aha kesin ayrıldılar hatun attı kesin bunun suratına yüzüğü pek bi üzülmüştüm..
ama zaman geçtikce anladm haksz diil hatun anam adam bi bezmiş bi sesin çıksın erkeksin sen bi kenidni göster hatun karşısına geçse orasını burasını açsa hımm ewet hoş der kafasını çewirir..
derste dikkt ediyorum oram buram açılmasın diye sora baktm bi adama açsam da bakacak tip yok dedim sal gitsin hiç gözleri felfecir okumuo gözleri dönmüo öle adam da sıkıcı bee o ne öle babanemin dötü gibi ruhsuz!! derste iki şekerlik yapalım diorz kıkırdıorz falan ağzı 2 cm açılıo açılmıo hemen kapanıo ciddi poza girio dewam edio derse ben öyle ablak ablak sırıttığımla kalıyom azım yüz karış açık.. yaşı da geç dangozun ama içi geçmiş napcan ya böle malak malak durursan nişanlı da gider neler olur neler.. adama zarf atıorm ayrıldıysa dertliyse paylaşsın sarılsın ağlasın diye tık yok adamda.. bu okulda da çalışıomuş dersanede de ee özel derste werio bnde dedm nezaman yaşıosnuz yazık flan çok gençsiniz cik cik cik bilmem ne dedi bisüre idare edicm yoruldm falan hemen girdm olaya tabi ileri için birikim olur iyi olur ewlenmeyi düşünüyorsanız falan..dedm burda onun uzaklara dalıp sigarasından bi fırt çekip bn töwbe ettim girledie die bbaşlaması gerekirdi ilerleyen zamanlarda da ağlayıp nası ayrıldıklarını nie nezaman ne şartlarda ayrıldıklarını bir bir anlatmalı teselli bulmalıydı kollarımda ama nerde yokkkkk naptı hııı dedi yapmacık yapmacık gülümsedi ve sustu!!
ulan anlatsana çatladık burda gözlerimi dikmiş bakarken patladı tüm hayaller içimde puuu sana uyuz adam!!

adama gitti yazı iyi mi nese gelelm mewzuya anca yatıp yuwarlanıorm sabah uyanıorm 12 sabah işte bişeeyler atıştırıorm bi o kanepeye yatıorm bi diğerine yuwarlanıorm bi çişe gidiyorum gelip yine birine dewriliyorm ohhh mis gibi hayat amele sümüğü gibi yapıştığım yerde kalıyorum (:

ulan bayramdan sora uluslararası bi kongrede görewli olacak ben şahsiyetini öle dötünü dewirmiş tosur tosur yatarken görse o yabancı prof. john amcalar arkasına bakmadan kaçar fuck fuck die die :D

napalım adamım aslımız böyle.. hey honey!! yeah man!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder