1 Kasım 2009 Pazar

dost?? düşman??

bazı tipler wardır ya notrdamın kamburuna benzer sıfatları felaket tellalı gibi gezerler.. işte öle bi arkadaşm wardı benimde malesef üniversitedeyken..



olay 1: kız, eski erkek arkadaşının fikfiklediği her halinden kaşar olduğu belli hatunu görür eli ayağı boşalır, sinirden titrer, kendini awutmak için "motor işte nolcak beni sewio seni kullandı sadece" gibi cümleler söyler arkadaşından da "ewet ya tipe bak nası tırıspı yollu bu" gibi destek bekler fakaaaaat o notrdamın kamburu gelip ne der:

"ya sen öyle diosun ama şimdi oda içinden diyodur ki gerçekten seni sewseydi beni fikfiklemezdi"

Al başına bela..ulan zaten adam bayılmak üzere düzelmesi için yalandan da olsa bi iki laf bi destek bekliyor lafa bak.. sıçtı batırdı al o lafı çewir çewir nerene sokarsan sok artık..


olay 2: ağızlarından hiç hayra alamet bişey çıkmaz mesela sınawdan 60 falan aldınız geçme notu yetmiş ama sınıf ortalaması düşük olunca geçilio ya dersiniz ki "ohh yırttım 60la geçtim lay lay lom"

ordan bi ses " heeaayırrrrr geçemedinnnnn sistem değiştiiiiiii" diye üstüne çöker. bide çok anaçmış gibi canım der sürekli bu tipler yada kuzum ögggg beee.. mesela ararsın sewgilini ulaşamazsın uyuyodur dersin görmemiştr dersin o dersin bu dersin ama bu tipler ne der "çocuk yapmak bile 5dakika sürer ne bok yediğini ne biliyorsun neden açmıyor sence" ohaaaaaaaaaaa artık ya buna da bizzat şahit oldum uydurma tipler değil herkesin yakınında bi tane mutlaka wardır bunlardan..nerde fitne fesat war bu tiplerde..

Bi de her boku bilir bu tipler ilişki uzmanıdır.. 3lafından ikisi " ya iyi de tamam da böyle de yapılmaz yani senin de gururun war altında kalma" Hayır kendi bi bok olsalar içim yanmayacak yukardaki olay bizzat yaşanmıştır mesela senin arkadaşlığına sıçam dedirten türden..

İşte bu hatunlar sewgililerinin yanında kuzudan kuzu enikten enik süt dökmüş kediden bin beterdirler benim tanıdığım örneği sewgilisinin yanında ne yiyeceğini bile seçmekten aciz bi tipti o derece.. ama benimle ilgili bişey oldu mu wer gazı "gururun war altta kalma al intikamını söyle susma wur kır parçala"
bana da gurur demiceksin bnde de war saflık.. gurur bi madde olsaydı eminim ondan yaparlardı beni.. benimle böyle konuşamazsn diye bi ton kişiyle konuşmadığımı hatırlıyorum gurur yapıp barışmam da..
belki de saflık bende ya mesela 5liram kalsın biride desin bana şu iş için 5 lira lazım çıkarır weririm..ulan mal sana da lazım sus işte yok onun ihtiyacı benimkinden daha önemliymiş gibi gelir ben idare ederim derim neyle edeceksem..
kurs paramı, sınaw paramı, kitap paramı hep böyle werip geri ödeyene kadar bin takla atarım idare edicem diye..

mesela masada bi pc olsun bide ben olayım bi iş yapayım biri gelse dese ya işin mi wardı pc ye bakıcaktm bişeye dese yok diyemem amele gibi işimi bırakıırm onun ki daha önemli ya sanki o hallettikten sora dewam ederm.. yok desem de içim rahat etmez bişey huzursuz eder beni oturamam 5dk geçer geçmez çağırırım gel hallet diye..
özellikle sewdiklerime böyleyim aileden yada yakın dostlarımdan olanlara..

düşündüm de "kendimi erteleme de üstüme yok"

1 yorum:

  1. sen aç kaldığında veya ihtiyaç duyduğunda, umurlarında olmaz, hatta verdiginin yarısını bile istediğinde alaycı alaycı gülerler, kimi kişilikler =]


    Ben enayi degilim, paylaşımcıyım ve insanım insan!!! Gelde anlat.

    Sözün özü:
    Fazla alçak gönüllü olma yoksa gerçekten öyle zannederler.

    YanıtlaSil