18 Kasım 2009 Çarşamba

bombok!!

aa kıza bak göt yazmş bok yazmş dicekler okumasın baştan söyliyim kapatın gitsn bu bokum yazıyı işte başladm bile..

hiç hayatınızda bok çuwalı gibi hissettiğiniz olmadı mı dürüst olun hiçbi işe yaramayan kenarda nhareketsiz duran anlamsız yalnız bi bok çuwalı..
benim oldu hatta bayadır da oluyor gururumdan kabullenemiyordum sadece ama artk kabulettim aç karnına içtiğim biralardan mı yoksa kimsenin çıkarı olmazsa beni sallamamasından mı yoksa sırf bi iki iyi kelime duyayım diye falcıya kaptırdığım son paramdan da olmamdan mı bilinmez ama kabulettim!!
ben bi boka yaramaz kimsenin umursamadığı yalnız ona buna muhtaç biriyim bi bok çuwaıyım tamam mı..hepsi bu kendinizi başka bi bok sanıyorsanız yanılıyorsanız ya dün ya yarın yad a10 yıl sora ne farkeder sizde aynı şeyi hissedeceksiniz..
çok mutsuzum lan!! ne ailem ne okulum ne sınawlarm ne ilişkim hiçbiri istediğim gibi gitmio isteğim hiçbişeyi yapamıyorum ben neden ya neden..
birilerine muhtaçmışım gibi hissediyorum ne berbat!! neden böyle hissediyorum çünkü bi bok olmadığımı kabul etmeye başladım..
güzel bi laf duyarım diye cebimdeki son parayı falcıya werdim bi bokum da söyleyemedi çarpılmış herif.. bende sınawa gitmek için biriktirdğim son parayı biraya werdim 5 liram bile kalmadı lan.. ne biletm war ne de orda kalacak param azıma sıçıym lan kendimin mutlu olmayı bile başaramadm..
aylardr görmedğim bi arkadaşm geldi nolmuş sana dedi resmen içine kapanmışsın aklından bin bir tilkilik geçen o hareketli kız nerde??
yok lan yok işte bok çuwalı oldu o..
mutlu musunuz şimdi..
ben çok mutsuzum lan!!

3 yorum:

  1. Ne yaparsan yap , zarar kendinedir. Başkasının umurunda bile olmaz

    YanıtlaSil
  2. Kötülüklerin olmaması dileğiyle...
    Yarın bir elin kopacak veya ayağın kesilecek veya mutlu olacağın isteğinin gerçekleşmesi sonucunda, dahada mutsuzlaşacağın ne malum ? ;-)

    YanıtlaSil
  3. Bende bu koku nerden geliyor diyordum. :-D

    YanıtlaSil