29 Kasım 2009 Pazar

seksiiii erkekkkk ??

seksilik sadece kadınlara özgü bi tanımlama değildir artık kabul edelim öyle erkekler war ki gördüğünüz an tek düşündüğünüz off kollara bak kaslara bak beni alsa tepesinde çewirse çewirse atsa!

aklına başka hiç bişey gelemez çünkü o adam seksidir ne "ayy ne güzel gülüşü war" ne de "hoşmuş" diye geçer aklınızdan hani şu erkeklerin yarı çıplak yada ipli bikinili kadınları görünce aklından geçen tüm fantaziler kadınlarında aklından geçiyor seksi erkek gördüklerinde emin olun..

geçenlerde biri eklemişti beni facebook.tan 3-4 ortak arkadaşımız wardı ama tanımıyorum çocuğu işte bu çocuk tam anlamıyla seksilik tanımıma uyuyordu..1.90 boy, küpe, ayak bileğinde, kolunda, belinde, hatta gögsünde de küçük bi dövme wardı yetmiyormuş gibi sporda çektirdiği resimlerde öyle fit ki aklınıza gülüş mülüş gelmiyor tabi üstelik basketbol oynarken ki resimleri de beni benden aldı itiraf ediyorum..

o an tek düşündüğüm şey bu adam beni tek eliyle kaldırır fikriydi..ne garip bi fantezi değil mi :D

Ama bundan şikayetçi olan erkekler tanıyorum nasıl kız seksiyse tırıspı muamelesi yapılıyor herkesin ulaşma amacı yatmak oluyorsa, aynı dertten muzdarip erkeklerde warmış..hatunların hepsi ona dokunmak onunla görünmek amacıyla dolanıyormuş etrafında we birer nuri alço edasıyla amaçlarına ulaştktan sonra kayboluyorlarmış. Bu durum ilk başlarda hoşlarına gitsede onlarda insan olduğundan birinin gerçekten sewgi göstermesine ihtiyaç duymaya başlamışlar..

işte bu elemanda bunlardan biriymiş ortak arkadaşlarımızın anlattığına göre.. ne mi yaptım tanımadığım için eklemedm, benim derdim bana yettiğinden derdiyle de uğraşamadm.. Ama şunu kabul ettim ben yapılı erkekleri beğeniyorum zaten benden kısa adamla da okadar abzürt dururum ki Allah esirgesin.. Galiba bu kadınlarda ki erkeklere güvenme korunma ihtiyacından doğuyo ama göz war nizam war yine de yawwww at dururken eşşeğe binilir mi :D



bide hazır yaz ayları bitmişken şu bikini mayo mewzusuna da değinmek istiyorum.. bazıları giyinikken güzeldir diye boşuna dememişler sürekli göt meme göt meme görmekten tüm cazibesini yitiriyo bence tabiki fiziği taş gibi olanlar war ama bi mini etek bi göğüs dekoltesi werdiklerinde bana daha çekici geliyorlar.. belki erkekler benim gibi düşünmüyordur ama bence yitiriyor cazibesini.. tatilden döndüğümde azcık bile giyinmiş birini gördüğümde hoşuma gidiyor itiraf ediyim.. o göt göbek bi tarafta yağdan wıcık wıcık sarkan görüntü kirliliklerini hiç saymıyorum zaten.. bide tatile gittim diye niye elin adamları benim götümü anadan doğma görsün niye yani normalde insanlar pantolon hadi şortla görürken tatile gittim diye onlarda bikiniyle görsün niye ip gibi yapıp çıplak geziyim saçma geliyor bana..

birde şu kralde çıkan klipleri izlemeyin arkadaşım ne o öyle ya hepsi birbirinin aynısı 3-4 götü açık kız sallayıp duruyo bikaç kaslı erkekte onlara dolanıyor hadi hop hop hop hepsi böyle lan biri farklı olsun bayram diye sıkıntıdan ewde biraz müzik dinliyim dedim bilgisayarm cortlamıştı serwisteydi bunalıma girdim lan sanki hepsi kolpa.. sanki klipler aynı, adamlar değişip playback yapıyo çok basit çok..



5 yorum:

  1. ben etraftaki bi çok kızı anlamıyorum hele kiloluları hiç anlamıyorum ben zayıflıktan kırılacagım bi gram göbeğim yok bu halde ne göbek acık giyerim ne de aşırı dar bi bady ama o göbeği balkonlaşmış yetmemiş kalçası konut alanını aşmış hatunlar dapdaracık pantolonlarla taytlarla gezmiyormu kıl oluyorum abii düşüncükçe kötü oluyorum. etmeyin eylemeyin görüntü kirliliği yaratmayın ben kendim kadınlığımdan utanıyorum yaa dapdar pantollar badyler giyiyorlar sagdan soldan hava yastıgı göt göbek pörtlüyor erkek olsam katil olurdum bu yüzden iyi ki erkek değilim :D sevgilimin çekeceği çile vardı pe heyy pe heeyy boş atim dolu tutarım belkim de sevgilim olur :D

    YanıtlaSil
  2. :D :D
    dimi ya herkes giyiyo diye hiç aynaya bakmadan kotu taytı giyen toramanlar yok mu ögggg yani bide bi bokum olmuşlar gibi artizleniyolar arkalarından millet kıçlarıyla gülüyo haberleri yok :D

    YanıtlaSil
  3. Bir insanin en guzel hali , en dogal halidir. Dovme piercing gibi takilar bir eksiklik urunudur. ben kadinin vuduna mi , o olmadik yerlerine yaptiklari boyalara mi/taktiklari metal veya plastik piercinglere mi bakacagim, dokunacagim? veya kadinlarda erkeklerin.

    Kimilerine boy pos veriyor ama gerisinide koyveriyor . ) Madem boyu yerinde, kaslarida yerinde demekki eksiklik hissediyorki orasina burasina birseyler ekleme geregi hissediyor. Bunlar vitrin insanlaridir. Kas gorursun ama kof tur. Hormonlu hiyarlar gibi.

    Seks iligin en dogruk noktasida , birlesmedir. hersey orda ortaya cikar. Kimbilir belkide kizlarin hayak kirikligida orda ortaya cikiyordur .)

    John ile helga nin hikayesi gibi.

    Masallah kizlarimizda cok zeki olduklarindan siraya girerler sonrada Sevgiden soz ederler. Essegin akli yok ama , bunlarinda mi yok?

    YanıtlaSil
  4. döwme tarzı şeyler eksiklikten yapılmıyor bence hepsi için olmasa da çoğu için tarz we cesaret işi..
    ömür boyunca taşıyacakları bişeye karar wermek okadar da kolay olmasa gerek..

    YanıtlaSil
  5. Bunlar kendini eksik gorme nedenleri olarak sayilabilir.

    Dovme yapma nedenleri:
    Kendini ifade etme, süslenme, çekici görünme, dikkat çekme, farklı ve güçlü olma gibi çeşitli amaçlarla insanlar dövme yaptırmaktadırlar.

    YanıtlaSil