29 Ekim 2009 Perşembe

aşk mı?? alışkanlık mı??

bikaç yıl önceydi herşey yepyeni yaşanmamış onlarca şey..
herşeyin ilki herşeyin ilk tadı ilk heyecanı..
bi akşam ewe yürüyorduk birlikte geceydi, soğuk we karanlık..
nedenini hatrlamadığım bişey için tartışıyorduk seninle hatırladğmsa benim hatalı olduğum..
kıskandığını görmek hoşuma gidiyordu..
sen lafları sıralayıp duruyordun yüzüme bakmadan baksan o munzur gülüşü yüzümde görüp anlayacaktın herşeyi..
iyi ki de geceydi..
sen bana hala kızarken durdum yolda..
bikaç kelime daha söledikten sonra farkettin durduğumu, durdun..
yanına geldim, yüzüne baktım geceydi..
ince bi ışık geldim tuttum seni we dudaklarından öptüm....
şaşırdın.. gülmeye başladık sonra barıştık..



hatırlıyor musun o tadı o anı..
hiç sanmıyorum..
halbuki sadece birkaç yıl önceydi..
sanki yüzyıl önce gibi..
sanki okuduğum bi romanın bi anını hayalimde canlandırmışım da şimdi onu hatrlıyorum gibi..
ben ben gibi değil..
sen....
o seni hatırlayamıyorum bile....

2 yorum: