29 Ekim 2009 Perşembe

"Ne Mutlu Türk'üm Diyene!"


"Ne Mutlu Türk'üm Diyene!"

6 yorum:

  1. paran çok herhalde, ben üniversite mezunuyum ve işşiz im . nasıl mutlu türk oluyorum ? yaşın yazılı değil ama 5-6 yaşındakilerin bildiği bir tekerleme : )).

    YanıtlaSil
  2. parayla Türk'lüğün ne alakası war merakettiysen söyliyim 23 yaşındaym üniversite mezunuyum we hala üniversitede çalışıorm..
    bu bi tekerleme değildir bu yaşına kadar öğrenemediysen ne olduğunu dön bi kendine bak derim..
    mutlu Türk aramıo bu söz Türk olmak, Türk'üm demek kendi başına bi mutluluktur zaten ama anlayabilene..

    YanıtlaSil
  3. ilk okula gitmeden biliyordum, sonra cok anlamsiz ve insanlari kandirici-uyutucu bir kelimeler dizisi olarak gordum.

    girl edie kendime baktim :) ve senin dedigini söyledim ama , ne soframa balik geldi, ne ekmek, ne de mutluluk, hani sen biliyorsan bu mutluluğu anlatta, anlayabilemeyenler "türk'üm demenin kendi başına bi mutluluk" oldugunu anlasin. :)

    girl edie simdide (sana) senin nick ine baktim ve senin türklükten pek fazla mutlu olmadigini gordum :) cunku ingilizce , ne mutlu ingilizim diyene deseydin daha anlamli olurdu.

    Ve hadi diyelim, ne mutlu turkum diyene ler mutlu oldu ya diger insanlara ne olacak ? : )
    Yani senin annen ve baban başka bir ülkede seni dünyaya getirseydi o zaman ne diyecektin?


    kahrolsun milliyetcilik , yasasin insanlik , ne mutlu insanim diyene ve insanca yasam surecek, haklari savunanlara diyorum ben ;-)


    Kolay Gelsin , Hoscakalin.

    YanıtlaSil
  4. usteki 2 yorumla birlikte Yorum 6 oldu
    Insanı mutlu edebilecek bir söz dizisi;

    Ekmek , Şarap , Sen ♥ Ben...

    YanıtlaSil
  5. farklı farklı isimlerden yazdığın için farklı insanlar olarak düşünmüştüm..
    ben ayrımcılık yapmıorm bu ülkede yaşayan Türk vatandaşlarının hepsini Türk kabul ediorm etnik kökene bakmak we ortalığı karıştrmak başkalarının işi benim değil..
    Hiç bir ülkede hiç bir millete Türk, İngiliz diye yemek iş wermiolalr zaten sen o ülkenin imkanlarından faydalanarak ulaşırsın onlara..
    bir millete bayrağa bağlılık maddi gerekçelerle açıklanamaz..
    manevi bir bağlılıktır anlayamama nedenin bu olabilir..

    YanıtlaSil
  6. Olurmu oyle sey hepsini turk kabul etmek? hangi akla, hangi bilime sigiyor bu ? etnik ayrimcilik aslinda bu dur. Ne mutlu insanim diyene derseniz bu en ustun dusunce bicimidir. Yoksa milliyet belirtmek , istemeden bile olsa etnik ayrimciliktan soz etmektir.
    Yani simdi biri ciksa bende hepinizi ingiliz kabul ediyorum hepiniz ingilizsiniz ve ne mutlu ingilizim diyene derse ne diyeceksiniz?
    Maddi ve manevi gerekceler; maddi yi elle tutulan dersek, maneviyide elle tutulamayan diye tarif edersek. Sozgelimi sizin bir sevgiliniz var, ve sadece sizinle yasayacak ama opmeyecek ve dokunmayacak, kabul edermisiniz?

    YanıtlaSil