8 Haziran 2009 Pazartesi

sinir katsayısı..


bundan önceki yazıyla hiç uymayacak biliyorum ama sinirimden çatlamaktansa yazıp rahatlamayı tercih ediyorum..
şu erkekler nekadar bencil megolaman tek taraflı çift yüzlüler ya.. offf gözlerimden we kulaklarımnda kırmızı alewler çıktığını görebiliyorum.. birşeyi kendileri yaptıklarında "aa newar ya nekadar boş şeyleri uzatıyosun, nekadar saçma şeylere takılıyorsun bunda ne war" demiyolar mı sinir oluyorum bok war onda bok bok!! bizde bokla oynamayı pek sewiyoruz ondan uğraşıyoruz sinizle hepsi bu..
şimdi bi arkadaşı ewine gelecektir hemde bayan arkadaşı ahh garibim zor durumda kalmıştır mecburdur şimdi ona hayır demek yakışır mı kendini bile koruyamayan ama korumacı erkek kimliklerine..
yakışır mı anadolu delikanlısına yaa kız arkadaşımın ewine erkek arkadaşı gitse başbaşa takılsalar azına sıçardım ağzı yüzü bok olurdu oyüzden sende bana gelme demeye..
ama yokkkk mecbur işte kız napıcaksın mecburiyetten yoksaaaa.. ya hem ne war sen DE gel..
sen DE!!!! büyük yazıyorum ki dikkat çeksin sen de nedemek ya yani siz zaten warsınız da bende orda ki de mi oluyorum. Allah razı olsun ne diyelim.. o De ki D harfi gibi yapmak isterdim seni ama neyse..
off belki çok saçma çok boştur gerçekten önemsizdir ama benim deli olduğum bizim bi erkek arkadaşımız gelecek olsa adam hemen bi pislik olur tecawüzcü olur esra ceyhana çıkan gözleri siyah bantlı sapık olur..
ama onlara geldiği zamann aaaa napsaymış zor durumda olana yardım etmese miymiş yakışır mıymış arkadaşlığa erkekliğe..
sana da yardımına da erkekliğine de.. ç.ksüz kalırsınız inş hepiniz..!!

4 yorum:

  1. > Bu ne şiddet bu celal? :] Nasıl beddualar öyle? Tamam çok kızmış olabilirsin ama biraz daha sakin :]

    YanıtlaSil
  2. haklı olmak bazen sinirlendiriyo insanı naparsın (:
    geçti sinirim şimdi yoksa hepiniz aynısınız diye sanada sarabilirdim sinirimden =)

    YanıtlaSil
  3. > Aman ha dur şimdi.. Karıştırma beni :]

    YanıtlaSil
  4. BU kızgınlık ve beddua yukarıda anlatılan BÖYLE ARKADAŞLIĞA ve ERKEKLİĞE'dir. Ben bir bay olarak üzerime hiç alınmadım ama kimilerinin arkadaşlık ve erkeklik anlayışı maalesef böyle. Sevgi süreli değil, sürekli ve karşılıklı olmalıdır. Yoksa...

    YanıtlaSil