6 Haziran 2009 Cumartesi

amacın ne (:



bu daha ilk yazım düşündüm bi önce nerden başlasam diye çocukken yaptıklarımı anlatsam okadar eskiye gidesim hç gelmedi üşendim sanki yüz yaşındayım ya.. sonra hemen aklıma en özel sırlarımı anlatmak geldi amaçsız mıyım ne..
ama zaman geçince o özel anlardaki geyiklerin tadı hiç bişeyde yok hele birde erkeklerin sölediklerinden kızın ne anladığı bırak bunları amaca gel demek isteyip anlıyorum sende haklısn derken içinden kaç tilkinin geçtiğini yazmak istedim ama wazgeçtim.. hemen erkekler işte kız diil mi dedikodu moduna getirmesin sakın yazmadık işte alın ama ilerleyen zamanlarda neden olmasın :D

bende dedim madem ben taa lisedeyken arkadışımın başına gelen bişeyi anlatıyım okadar çok gülmüştüm ki belki keyfim yerine gelir hatırlayınca..Şimdi lise çağı malum kızlar madonna erkekler brad pitt bilerek angelina yazmadım uyuz oluyorum o ağlak karıya zaten çok zayıf ne o öle duştan çıkarken kemikleri sayılıo..nese herkes bi hawalarda etek boyu kısaldı mı hele o okul koridoru diil ışıklı podyum her tarafta magazinciler her tarafta hayran bakışlar hiçbiyere bakmadan burnu ve dötü dik yürüyüşler.. bitek biz böyleyiz sanardm sora gördükçe anladım lise sendromu bulaşıcı hatta kalıtsal hatta salgın hatta domuz gribi liseden kaynaklanıyo o derece yani..bide basketbol sevdası wardır genelde tüm liselerde oynayan adam bi anda 2metre olur omuzlar genişler kollar kaslanır suratta hırslı bir ifade..dışarda görsen pantolonu dötünden düşen kolları benden ince bi adam ama işte o forma yok mu ahh ahh nelere kadir.. hele bide kaptansa bitti.. işte orda hayat bitti.. kaptan derse girmese olur okula formayla gelmese olur kızların hepsi peşinde koşsa zaten çoktan olmuştur. Utanmasalar kantinci amca teyzeleri masalarına çağırıp bakarmısın bi hamburger kola hadi cnm dicekler oderece yani..işteeee bizim de bu sendromu atlatıp gerçek hayatla tanışmamız tam da bu zamanlarımıza denk geldi.. "öss" össle hayatımız değişti demicem çünkü anlaşıdığı gibi başka şeylerle uğraşmaktaydık daha çok..servis şoförüne bile teoman dinletip (aaaa ozamanlar en rocker teomandı) limuzinin özel şoförü gibi ewe gitmiyorum mehmet abi mekanda bırak beni.. triplerindeydik..neyse öss yerimizi görmeye gidiyoruz hep beraber.. 4hatun yanyana bu şehir bizim bizden iyisi yok saçı sawur dötü salla bensiz bu şehir bi hiç herkes tanır beni ben yarattım buraları modunda ilerlerkennnn gayet normal görünüşlü yanımızdan geçip gideceğini düşündüüğümz bi amcaaaaa ortada kuyu war hesabıııı tam ortamızdaki arkadaşın tam da gözünün ortasına şlakkkkkkkkkk bi yumruk geçirdi..tokat mokat değil haa bildiğin yumruk böle kapatmış elini sıkmış yumrugunu rocky hesabı rınını diye geldi bildiğin kızın gözüne yumruğu çaktı gitti.. bide dönüp ringe tükürse tam olacak yani.. tabi biz ne ney noldu kim oldu kime noldu diye etrafa bakınırken adam wınnnnn.. bizim safında gözündeki siyahlıktan haberi yok wıc wıc wıc bağırıo gel burayaa manyak herifff piss sapıkkkk!!! gelse napcak sanki eldivenleri giyip zıplayacaklar mı uygun adım.. kaçsana işte nie gel diye bağırıyosun nese bizim beyne oksijen gitti de tuttuk bunu kolundan sürüklüyoruz ama bildiğin sürükleme küçükken uçtu uçtu kuş uçtu yaparlardı ya iki koldan kaldırıp bu biras çiko olunca bu hareket sürüklemeye döndü tabi.. ama ayakları yerden hafif kesilmiş hala bağırıo bikbikbik cikcikcik gelsene lan gelsene die..işin özü çok gülmek istedim ama gülemedim tabi hatunun gözü kabartma tozlu kek gibi foss die şişti birden işin döt tarafı ertesi gün öss war çalışmaz gezer misin al sana bi tokat adam hızır mıydı neydi töbe töbe.. bide el atanı gördüm parmak atanı duydum efendim laf atana elini sallasan çarpıyorsun ama bu adamın amacı neydi hala düşünür dururum..tabi zaten ailelerimize karşı sabıkalı olan biz ewe gittiğimzde inandıramadık bu durumu..annesi kapıyı açtı her normal anaç anne gibi napması lazım kızımmm yawrumm pambığımm noldu sanaa kim yaptı tu tu tu elleri kırılasıca diye feryat figan komşuları toplayıp ağıta ağıt katmalı ölü ewine çewirmeliydi orayı.. ama kimde sorun anlamadım başladı annesi paparaya yine naptın neye karıştın da suratın bu hale geldi ya dio bak amcanın teki yanımdan geçerken yumruk attı geçti kim inanır ama bakınız hala amca diyo nekadar da saygılı bir arkadaşım warmış..inanmadı tabi kimseyi inandıramadık ne ewdekileri nede öss de gözetmen olan o çakinin büyümş de cinsiyet değiştirmiş we öğretmen olmuş gözetmenlerini.. o sene soru kitapçığı mor muydu ne..

3 yorum:

  1. valla sanki 100 yasindaymissin gibi .
    Okudum bitti hepsi =]

    Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. neden 100 yaşındaym :D
    tşkederm bnde okuduğun için..

    YanıtlaSil
  3. Hayattan ders çıkarmalar konusunda...

    YanıtlaSil